Brak pieniędzy na wymarzone wakacje? Jeszcze więcej informacji o Eurocent!

Eurocent jest firmą, o której wspominaliśmy już na łamach naszego serwisu. Opisywaliśmy wszystkie możliwości pobrania pożyczki, warunki stawiane przez firmę, reprezentatywne koszty pożyczek, charakterystykę i rozdzielenie oferty pożyczkowej oraz pokazaliśmy jakie dokumenty należy przygotować aby wnioskować o pożyczkę, a dodatkowo zaprezentowaliśmy możliwe drogi kontaktu z firmą oraz opinie o niej.

Działalność firmy Eurocent

Eurocent działa w Polsce od 2004 roku. Obecnie zakres usług firmy obejmuje z grubsza jedynie tereny Polski południowej, ale firma sukcesywnie pragnie wchodzić na rynek następnych województw, by ostatecznie objąć zasięgiem cały teren kraju.
Eurocent zatrudnia ponad 350 doradców finansowych, którzy codziennie pomagają klientom w rozwiązaniu naglących problemów finansowych. Według statystyk firmy do chwili obecnej z usług firmy skorzystało już 35 tysięcy klientów.

Pożyczka dla osób zadłużonych?

Niestety Eurocent sprawdza wszystkich swoich klientów w bazach BIK oraz innych bazach dłużników. Pożyczka ta więc wydaje się nie być odpowiednim wyborem dla osób z zadłużeniami lub zajęciami komorniczymi. Jednocześnie jednak firma podkreśla na swojej witrynie:

Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dlatego negatywna informacja w BIK nie przekreśla jednoznacznie szans Klienta na otrzymanie pożyczki

Wcześniejsza spłata lub przedłużenie pożyczki

Każdy klient ma prawo do wcześniejszej spłaty pożyczki, co nie jest niczym nadzwyczajnym, ponieważ jest to odgórnie nałożona restrykcja na wszystkie firmy finansowe w Polsce. W Eurocent należy jednak przed całkowitą spłatą pożyczki skontaktować się z pracownikiem obsługującym lub z Biurem Głównym:

Biuro Główne:
Telefon 1: 663-225-225
Telefon 2: (12) 684-35-74

eurocent

Jak spłacić pożyczkę w Eurocent?

Spłata pożyczki odbywa się w ratach cotygodniowych lub comiesięcznych. Każdy klient indywidualnie ze swoim przedstawicielem firmy ustala formę spłaty pożyczki. W przypadku wyboru opcji pożyczki przez Internet, klient ustala tę formę już we wniosku pożyczkowym.

Co w przypadku braku spłaty pożyczki?

Firma zastrzega sobie prawo do odpłatnego informowania pożyczkobiorcy o niezapłaconej racie pożyczki. Każda wiadomość od firmy jest obciążona kosztami, za które musi zapłacić pożyczkobiorca. Prezentują się one następująco:

  1. Opłata za monit telefoniczny 20 zł
  2. Opłata za monit pisemny 35 zł
  3. Opłata za wizytę windykacyjną w miejscu zamieszkania Pożyczkobiorcy 110 zł
  4. Opłata za ostateczne wezwanie do zapłaty/wypełnienie weksla 40 zł

Zapraszamy wszystkich Państwa do wyrażania własnych opinii na temat działalności firmy! Jesteśmy niezwykle ciekawi szczególnie Państwa, którzy byli lub są obecnymi klientami firmy.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)